Fredag och sista dagen innan start

Igår laddade jag upp ordentligt genom att äta en chokladkaka före middagen och hetsäta Turkisk peppar hela kvällen efter middagen. Jag är så himla smart ibland!

Vägde in mig imorse bara för skojs skull, jag vill se om det gett något resultat på vikten när detoxen är klar. Startvikten ligger på stadiga 51,7 pannor.

Sista dagen firar vi med en dosa snus och lunch på stan. Sen vankas det även lyxmiddag med jobbet ikväll, vi snackar champagne och trerätters.

Lycka till imorrn, säger jag till mig själv!

Kommentarer
Postat av: solveig

hugår det ra??

sen undrar jag, du ska avstå fr kaffe, the, cigg, snus, bröd o kött. men socker och alkoholm med va? det är väl självklart?

2010-10-11 @ 01:38:35
Postat av: Britta

Japp, jag avstår från allt sånt fast grönt och rött te får jag dricka. Bara att köra igång, Solveig!

2010-10-11 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0