Förberedelser

Fem dagar kvar till start och jag har beställt hem Pure Cleanse från ReNewLife för en 30-dagarskur.
Där finns även många bra tips och recept som jag tänker följa.


Det här med detox är inte helt nytt för mig, i våras var jag på en 11-dagarskur i Thailand och när jag kom hem därifrån kände jag mig som en helt ny människa. Jag sov som ett barn på nätterna, var pigg som en mört på dagarna och var helt fri från kaffe- och snusbegär. Men sen vet ni ju vad som händer, sommaren kommer och man unnar sig vin, kvinnor och sång i mängder. Jag vill tillbaka till känslan jag hade efter thailandsvistelsen.


Jag inser att jag inte kan köra en likadan hardcore-variant som jag gjorde då, då var jag på en resort med bara likasinnade och låg och plaskade i en pool hela dagarna, därför väljer jag den här lite mer utdragna light-varianten eftersom jag måste arbeta. Jag kommer avstå från nikotin, kaffe, svart te, mjölkprodukter, kött och bröd.


Jag är peppad i alla fall, ska handla lite råvaror idag och se till att jag har bra mat hemma när det är dags.


Kommentarer
Postat av: solveig

va vart det för skit du köpte till slut? bra skit?

renew life låter very much promising!

2010-10-11 @ 01:41:48
Postat av: Britta

Bra skit, sätter en jädra fart på magen, går på toa konstant. Tog bara några dagar att få hem.

2010-10-11 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0