Dag 3

Ligger och hjonar på soffan, är rätt trött idag. Kände mig hungrig och sugen på nåt hela eftermiddagen men stod tappert emot, hoppas det kommer kännas lättare typ imorrn. Det konstiga är att jag inte är sugen på varken kaffe eller snus och det får man väl vara glad över.

Annars ser dagskonsumtionen ut så här:
Morgon citronvatten, frukost bovetegröt med blåbär, mellanmål en frukt, lunch avokadosallad, mellanmål en näve nötter och en frukt, middag quinoasallad och nyss unnade jag mig en smoothie på björnbär, mango och banan.

Måste även säga att de där tabletterna Pure Cleanse sätter en jädra fart på magen på ett bra sätt, jag rekommenderar dem verkligen och du kan läsa mer och beställa dem här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0