Dag 2

Måndag, men jag var inte så grinig för det. Drack citronvatten och drog till jobbet där jag käkade frukost i form av fruktsallad, sjukt gott. Mellanmål en avokado och sen linssoppa till lunch. Linssoppan smakade skit idag med men jag tryckte i mig den i alla fall. Fruktsallad vid trerycket och sen grekisk sallad till middag. Har inte känt mig hungrig en sekund idag vilket är tur eftersom jag hatar att vara hungrig. Kände mig dock lite frusen och halvsjuk när jag åkte hem från jobbet men jag vet inte om det berodde på detoxen eller att det var jädrigt kallt ute.

Har precis kokat ihop en böngryta tills imorrn, blötlade bönor och grejer innan jag åkte till jobbet. Tomatsåsen gjorde jag från scratch också, mixade färska tomater med vitlök, basilika och oregano, hoppas den blir gouud.

Imorrn kommer min kollega Starlet att börja detoxa också, det blir fint så man har nån att älta med. Plus att hon fyller år idag, GRATTIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0